トヨタのテンプレート
The Toyota Template:The Plan for Just-In-Time and Culture Change beyond Lean Tools
Ledbetter, Phillip
Productivity Press Inc. / USA
978-1-138-57871-5
ツーリズムにおけるアジアの質的研究
Asian Qualitative Research in Tourism:Ontologies, Epistemologies, Methodologies, and Methods
(Perspectives on Asian Tourism)
Springer Singapore / SGP
978-981-10-7490-5
企業家精神的イノベーションとリーダシップ:デジタルな未来への備え
Entrepreneurial Innovation and Leadership:Preparing for a Digital Future
Palgrave Macmillan / CHE
978-3-319-71736-4
【ビジネス一般】
ビジネススキル
現代社会における企業・国際標準化への取り組み
Corporate and Global Standardization Initiatives in Contemporary Society
IGI Global / USA
978-1-5225-5320-5
【経営理論・経営思想】
経営およびビジネス研究 第6版
Management and Business Research
Easterby-Smith, Mark/Thorpe, Richard/Jackson, Paul R.
Sage Pub. / GBR
978-1-5264-2479-2
経営およびビジネス研究 第6版
Management and Business Research
Easterby-Smith, Mark/Thorpe, Richard/Jackson, Paul R.
Sage Pub. / GBR
978-1-5264-2480-8
未来に対処する:社会、ビジネス、仕事の前提を再考する
Coping with the Future:Rethinking Assumptions for Society, Business and Work
Routledge / GBR
978-1-138-55931-8
未来に対処する:社会、ビジネス、仕事の前提を再考する
Coping with the Future:Rethinking Assumptions for Society, Business and Work
Routledge / GBR
978-1-138-55932-5
WEconomy:You Can Find Meaning, Make A Living, and Change the World
Kielburger, Craig/Branson, Holly/Kielburger, Marc
Wiley / USA
978-1-119-44779-5
中国人学生のためのビジネス研究法
Business Research Methods for Chinese Students:A Practical Guide to Your Research Project
Meng-Lewis, Yue/Xian, Huiping
Sage Pub. / GBR
978-1-4739-2665-3
中国人学生のためのビジネス研究法
Business Research Methods for Chinese Students:A Practical Guide to Your Research Project
Meng-Lewis, Yue/Xian, Huiping
Sage Pub. / GBR
978-1-4739-2666-0
共有経済の台頭:協調的な消費の課題と機会の研究
F.A. Praeger, Inc. / USA
978-1-4408-5186-5
戦略的イノベーションのためのビジネスモデル
Business Models for Strategic Innovation:Cross-Functional Perspectives
(The Annals of Business Research)
Routledge / GBR
978-0-8153-6721-5
ビジネスおよび経済学のための入門的統計学
Introductory Statistics for Business and Economics:Theory, Exercises and Solutions
(Springer Texts in Business and Economics)
Ube, Jan
Springer International Publishing / CHE
978-3-319-70935-2
国家のビジネス:商業、政治と東インド会社の誕生
A Business of State:Commerce, Politics, and the Birth of the East India Company
(Harvard Historical Studies, Vol. 188)
Mishra, Rupali
Harvard U.P. / USA
978-0-674-98456-1
【経営経済・経営数学】
鉄道業界の最適化ハンドブック
Handbook of Optimization in the Railway Industry
(International Series in Operations Research & Management Science, Vol.268)
Springer International Publishing / CHE
978-3-319-72152-1
待ち行列システムとシミュレーションのための管理アプローチ
Managerial Approaches toward Queuing Systems and Simulations
Hernandez-Gonzalez, Salvador/Ripalda, Manuel Dario Hernandez
IGI Global / USA
978-1-5225-5264-2
小規模ビジネスの経済学:入門的調査
The Economics of Small Business:An Introductory Survey
Mccain, Roger A.
World Scientific / SGP
978-981-3231-24-5
ビジネスのための線形最適化
Linear Optimization for Business:Theory and practical application
Singer, Marcos
Routledge / GBR
978-1-138-49175-5
【知識経営】
組織におけるナレッジマネジメント 第4版
Knowledge Management in Organizations:A Critical Introduction
Hislop, Donald/Bosua, Rachelle/Helms, Remko
Oxford U.P. / GBR
978-0-19-872401-8
Palgrave版 知識経営ハンドブック
The Palgrave Handbook of Knowledge Management
Palgrave Macmillan / CHE
978-3-319-71433-2
【プロジェクト・マネジメント】
プロジェクト・マネジメントの能力評価
Project Management Capability Assessment:Performing ISO 33000-Based Capability Assessments of Project Management
(Internal Audit and IT Audit)
Davis, Peter T./Lewis, Barry D.
Auerbach Publications / USA
978-1-138-29852-1
【コーポレートガバナンス・CSR】
ソリューションの時間!
Time for Solutions!:Overcoming Gender-Related Career Barriers
Routledge / GBR
978-1-78353-818-8
ソリューションの時間!
Time for Solutions!:Overcoming Gender-Related Career Barriers
Routledge / GBR
978-1-78353-724-2
リーダーシップ再考
Rethinking Leadership:A Human-Centered Approach to Management Ethics
(Human Centered Management)
Bardy, Roland
Routledge / GBR
978-0-8153-6461-0
無規律の規律?
Disciplining the Undisciplined?:Perspectives from Business, Society and Politics on Responsible Citizenship, Corporate Social Responsibility and Sustainability
(CSR, Sustainability, Ethics & Governance)
Springer International Publishing / CHE
978-3-319-71448-6
組織の価値を決めるための企業の社会的責任
Corporate Social Responsibility for Valorization of Organizations
IGI Global / USA
978-1-5225-3551-5
Routledge版 リスクと危機管理必携
The Routledge Companion to Risk and Crisis Management
(Routledge Companions in Business, Management and Accounting)
Routledge / GBR
978-1-138-20886-5
金融機関におけるコーポレート・ガバナンスとリスク管理
Corporate Governance and Risk Management in Financial Institutions:An International Comparison Between Brazil and Germany
(Contributions to Management Science)
Gericke, Robert C.
Springer International Publishing / CHE
978-3-319-67310-3
倫理を真剣に受け止めて:なぜ倫理は現代の職場に不可欠なツールなのか?
Taking Ethics Seriously:Why Ethics Is an Essential Tool for the Modern Workplace
Hooker, John
Productivity Press Inc. / USA
978-1-138-29958-0
ビジネスは地球を救えるか?
Can Business Save the Earth?:Innovating Our Way to Sustainability
Lenox, Michael/Chatterji, Aaron
Stanford U.P. / USA
978-0-8047-9099-4
ビジネスと社会の課題:リスクから報酬へ
The Challenge for Business and Society:From Risk to Reward
Litow, Stanley S.
Wiley / USA
978-1-119-43388-0
役員会議でのサステナビリティの話題
Talking Sustainability in the Boardroom
Spitzeck, Heiko/Lins, Clarissa
Routledge / GBR
978-1-138-49501-2
役員会議でのサステナビリティの話題
Talking Sustainability in the Boardroom
Spitzeck, Heiko/Lins, Clarissa
Routledge / GBR
978-1-138-49502-9
グローバルリスクとコンティンジェンシーマネジメントにおける研究、実践、革新
Research, Practices, and Innovations in Global Risk and Contingency Management
IGI Global / USA
978-1-5225-4754-9
持続可能性のための経営制度とパフォーマンスの枠組み
James, Lowellyne
Routledge / GBR
978-1-138-64874-6
競争優位とビジネスの持続可能性のためのグリーンコンピューティング戦略
Green Computing Strategies for Competitive Advantage and Business Sustainability
Khosrow-Pour, Mehdi
IGI Global / USA
978-1-5225-5017-4
起業家精神的、革新的かつ持続可能な生態系
Entrepreneurial, Innovative and Sustainable Ecosystems:Best Practices and Implications for Quality of Life
(Applying Quality of Life Research)
Springer International Publishing / CHE
978-3-319-71013-6
【企業形態】
地球規模の変化のスケーリング
Ganju, Erin/Heyman, Cory
Wiley / USA
978-1-119-48385-4
中小企業
Small Business Exposed:The Tribes That Drive Economies
Schaper, Michael T./Holmes, Scott
Routledge / GBR
978-0-415-79019-2
【経営戦略・経営計画】
ホッケースティックを超えた戦略
Strategy Beyond the Hockey Stick:People, Probabilities, and Big Moves to Beat the Odds
Bradley, Chris/Hirt, Martin/Smit, Sven
Wiley / USA
978-1-119-48762-3
真実、成長、繰り返し
Truth. Growth. Repeat:A Business Manual for Generation Why
Edmonds, Mike
Wiley / USA
978-0-7303-4952-5
戦略的計画のプロセス:分析、選択肢、プロジェクト 第2版
The Strategy Planning Process:Analyses, Options, Projects
Grnig, Rudolf/Khn, Richard
Springer Verlag / DEU
978-3-662-56220-8
戦略的経営の理解 第3版
Understanding Strategic Management
Henry, Anthony E.
Oxford U.P. / GBR
978-0-19-966247-0
売却とスピンオフ
Divestitures and Spin-Offs:Lessons Learned in the Trenches of the World’s Largest Mergers and Acquisitions Deals
(Management for Professionals)
Joy, Joseph
Springer-Verlag New York / USA
978-1-4939-7661-4
円形ビジネスモデル
Circular Business Models:Developing a Sustainable Future
Larsson, Mats
Palgrave Macmillan / CHE
978-3-319-71790-6
持続可能なビジネス・エクセレンスの実現
Achieving Sustainable Business Excellence:The Role of Human Capital
Lasrado, Flevy/Pereira, Vijay
Springer Verlag / DEU
978-3-319-73313-5
ビジネス出口戦略
Business Exit Strategies:Family-Owned and Other Business
Lipman, Frederick D.
World Scientific / SGP
978-981-3233-21-8
現代のビジネスにおける立体的な戦略経営
Cubic Strategic Management in Contemporary Business
Putz, Mihai V.
IGI Global / USA
978-1-5225-5258-1
Tuff, Geoffrey/Goldbach, Steven
Wiley / USA
978-1-119-47615-3
【経営組織】
組織行動の神経科学
The Neuroscience of Organizational Behavior
Beugr, Constant D.
Edward Elgar / GBR
978-1-78347-553-7
クライアント心理学
Client Psychology
(CFP Board Center For Financial Planning Series)
CFP Board
Wiley / USA
978-1-119-43626-3
組織理論 第4版
Organization Theory:Modern, Symbolic, and Postmodern Perspectives
Hatch, Mary Jo
Oxford U.P. / GBR
978-0-19-872398-1
出勤時間の記録:仕事の心理学
Clocking in:The Psychology of Work
(Psychology of Everyday Life)
Nydegger, Rudy V.
Greenwood / USA
978-1-4408-5003-5
ステラ・マネジメント・チーム
Ristikangas, Vesa/Rinne, Tapani
Routledge / GBR
978-0-8153-7294-3
多様かつ多文化的労働力のためのマネジメント技術
Management Techniques for a Diverse and Cross-Cultural Workforce
IGI Global / USA
978-1-5225-4933-8
勤労生活の心理学
The Psychology of Working Life
(The Psychology of Everything)
Taris, Toon W.
Routledge / GBR
978-1-138-20724-0
組織行動と労働 第5版
Organizational Behaviour and Work:A Critical Introduction
Wilson, Fiona M.
Oxford U.P. / GBR
978-0-19-877713-7
【人事管理】
戦略的人的資源管理 第2版
Strategic Human Resource Management
Bailey, Catherine/Mankin, David/Kelliher, Clare/Garavan, Thomas
Oxford U.P. / GBR
978-0-19-870540-6
人事管理における統計ツールと分析
Statistical Tools and Analysis in Human Resources Management
IGI Global / USA
978-1-5225-4947-5
人的資源管理の比較研究ハンドブック 第2版
Handbook of Research on Comparative Human Resource Management
(Research Handbooks in Business and Management Series)
Edward Elgar / GBR
978-1-78471-112-2
人的資源管理のための研究アジェンダ
A Research Agenda for Human Resource Management
(Elgar Research Agendas)
Edward Elgar / GBR
978-1-78536-297-2
公共部門における労働者の声とHRMの実践
Workers' Voice and HRM Practice in the Public Sector:Multi-dimensional Well-being at Work
Cvenkel, Nicole Renee
Routledge / GBR
978-1-4094-5325-3
目的と影響
Purpose & Impact:How Executives are Creating Meaningful Second Careers
Hoffmann, Anita
Routledge / GBR
978-0-8153-8131-0
目的と影響
Purpose & Impact:How Executives are Creating Meaningful Second Careers
Hoffmann, Anita
Routledge / GBR
978-0-8153-8127-3
異例の影響:優れたリーダーが他の人にベストをもたらす方法
Extraordinary Influence:How Great Leaders Bring out the Best in Others
Irwin, Tim
Wiley / USA
978-1-119-46442-6
人材の優秀さ:戦略と動向の評価
Human Resource Excellence:An Assessment of Strategies and Trends
Lawler, Edward E./Boudreau, John W.
Stanford U.P. / USA
978-1-5036-0391-2
高い可能性
High Potential:How to Spot, Manage and Develop Talented People at Work
MacRae, Ian/Furnham, Adrian/Reed, Martin
Bloomsbury Academic / GBR
978-1-4729-5349-0
健康的な職場の推進
The Healthy Workplace Nudge:How Healthy People, Cultures and Buildings Lead to High Performance
Miller, Rex/Williams, Phillip/O'Neill, Michael
Wiley / USA
978-1-119-48012-9
パフォーマンス管理をドライブのパフォーマンスに変える
Transforming Performance Management to Drive Performance:An Evidence-based Roadmap
(Applied Psychology Series)
Mueller-Hanson, Rose A./Pulakos, Elaine D.
Routledge / GBR
978-1-138-05194-2
パフォーマンス管理をドライブのパフォーマンスに変える
Transforming Performance Management to Drive Performance:An Evidence-based Roadmap
(Applied Psychology Series)
Mueller-Hanson, Rose A./Pulakos, Elaine D.
Routledge / GBR
978-1-138-05196-6
現代の職場における精神保健の思いやりのある管理
Compassionate Management of Mental Health in the Modern Workplace
Quelch, John A./Knoop, Carin-Isabel
Springer International Publishing / CHE
978-3-319-71540-7
感覚テンプレートとマネージャー認知
Sensory Templates and Manager Cognition:Art, Cognitive Science and Spiritual Practices in Management Education
(Palgrave Studies in Business, Arts and Humanities)
Springborg, Claus
Palgrave Macmillan / CHE
978-3-319-71793-7
コーチングとメンタリングにおけるピア・スーパービジョン
Peer Supervision in Coaching and Mentoring:A Versatile Guide for Reflective Practice
Turner, Tammy/Lucas, Michelle/Whitaker, Carol
Routledge / GBR
978-1-138-06129-3
コーチングとメンタリングにおけるピア・スーパービジョン
Peer Supervision in Coaching and Mentoring:A Versatile Guide for Reflective Practice
Turner, Tammy/Lucas, Michelle/Whitaker, Carol
Routledge / GBR
978-1-138-06130-9
トレーニング強化
Training Reinforcement:The 7 Principles to Create Measurable Behavior Change and Make Learning Stick
Wurth, Anthonie/Wurth, Kees
Wiley / USA
978-1-119-42555-7
【リーダーシップ】
思いやりのあるリーダーの創造
Creating Mindful Leaders:How to Power Down, Power Up, and Power Forward
Burton, Joe
Wiley / USA
978-1-119-48478-3
効果的な経営訓練イニシアチブによるビジネスパフォーマンスの改善
Improving Business Performance through Effective Managerial Training Initiatives
IGI Global / USA
978-1-5225-3906-3
脳vs資本:みんなのための起業家精神
Brains versus Capital:Entrepreneurship for Everyone: Lean, Smart, Simple
Faltin, Gunter
World Scientific / SGP
978-981-3234-61-1
起業家精神とリーダーシップに関する研究ハンドブック
Research Handbook on Entrepreneurship and Leadership
(Research Handbooks in Business and Management Series)
Edward Elgar / GBR
978-1-78347-375-5
アントレプレナーシップのためのクラスルーム演習
Classroom Exercises for Entrepreneurship:A Cross-Disciplinary Approach
(Elgar Guides to Teaching)
Hart, James D.
Edward Elgar / GBR
978-1-78643-483-8
アフリカにおける起業家精神
Entrepreneurship in Africa:Opportunities for both Africa and Entrepreneurship Research
Routledge / GBR
978-0-8153-5922-7
アジアで成功を収める 第2版
Low, Kim Cheng Patrick
Springer International Publishing / CHE
978-3-319-71346-5
ジェンダーとリーダーシップの研究ハンドブック
Handbook of Research on Gender and Leadership
(Research Handbooks in Business and Management Series)
Edward Elgar / GBR
978-1-78811-974-0
Yours Truly:Staying Authentic in Leadership and Life
Mayo, Margarita
Bloomsbury Academic / GBR
978-1-4729-5091-8
リーダーシップの職業化:教育の議論、認定と実践
Professionalizing Leadership:Debating Education, Certification and Practice
Palgrave Macmillan / CHE
978-3-319-71784-5
リーダー交代のための神経言語プログラミング
Neuro-Linguistic Programming for Change Leaders:The Butterfly Effect
Potter, David
Routledge / GBR
978-1-138-29700-5
ユニコーンの涙:スタートアップが失敗する理由とそれを避ける方法
Unicorn Tears:Why Startups Fail and How To Avoid It
Pride, Jamie
Wiley / USA
978-0-7303-4869-6
スポーツ起業家精神
Sport Entrepreneurship:Developing and Sustaining an Entrepreneurial Sports Culture
(Management for Professionals)
Ratten, Vanessa
Springer Verlag / DEU
978-3-319-73009-7
起業家精神4.0のためのビジネス戦略と高度なテクニック
Business Strategies and Advanced Techniques for Entrepreneurship 4.0
Saiz-Alvarez, Jose Manuel
IGI Global / USA
978-1-5225-4978-9
起業家の認識
Entrepreneurial Cognition:Exploring the Mindset of Entrepreneurs
Shepherd, Dean A./Patzelt, Holger
Palgrave Macmillan / CHE
978-3-319-71781-4
第四次産業革命のための組織的リーダーシップ
Organizational Leadership for the Fourth Industrial Revolution:Emerging Research and Opportunities
Smith, Peter A. C./Pourdehnad, John
IGI Global / USA
978-1-5225-5390-8
The Catalyst Effect:12 Skills and Behaviors to Boost Your Impact and Elevate Team Performance
Toomer, Jerry/Weitzenkorn, Steve/Caldwell, Craig
Emerald Group Publishing Ltd. / GBR
978-1-78743-552-0
成功のための構造化
Structured for Success:What Leaders Need to Know to Build and Sustain Effective Organizations
White, J. Chris
CRC Press / USA
978-1-4987-6440-7
国際企業におけるベンチャー
Venturing in International Firms:Contexts and Cases in a High-Tech World
Williams, Christopher
Routledge / GBR
978-1-138-73138-7
女性起業家と「不十分」の神話
Edward Elgar / GBR
978-1-78643-449-4
【国際ビジネス・各国経営】
ヨーロッパでの事業:経済的統合プロセス、政策、ビジネス環境
Doing Business in Europe:Economic Integration Processes, Policies, and the Business Environment
(Contributions to Management Science)
Springer International Publishing / CHE
978-3-319-72238-2
文化の結果
Culture's Consequences:Comparing Values, Behaviors, Institutes and Organizations across Nations
(The Macat Library)
Erdman, Katherine
Routledge / GBR
978-1-912302-08-6
文化の結果
Culture's Consequences:Comparing Values, Behaviors, Institutes and Organizations across Nations
(The Macat Library)
Erdman, Katherine
Routledge / GBR
978-1-912127-35-1
アフリカのディアスポラの直接投資
African Diaspora Direct Investment:Establishing the Economic and Socio-Cultural Rationale
(Palgrave Studies of Entrepreneurship in Africa)
Palgrave Macmillan / CHE
978-3-319-72046-3
中国におけるホスピタリティーとツーリズム:新たな成長、トレンド、発展
The Hospitality and Tourism Industry in China:New Growth, Trends, and Developments
(Advances in Hospitality and Tourism)
Apple Academic Pr. / USA
978-1-77188-652-9
【経営情報】
接続計画:アジャイル意思決定のためのプレゼンテーション 第2版
Connected Planning:A Playbook for Agile Decision-Making
(Wiley CIO)
Dimon, Ron
Wiley / USA
978-1-119-48580-3
デジタル時代における知識の発見とイノベーションの強化
Enhancing Knowledge Discovery and Innovation in the Digital Era
IGI Global / USA
978-1-5225-4191-2
経済的仮想化の規制と構造
Regulation and Structure in Economic Virtualization:Emerging Research and Opportunities
Ushakov, Denis
IGI Global / USA
978-1-5225-4966-6
【eコマース】
ビジネスインテリジェンス技術による電子商取引Webアプリケーションの改善
Improving E-Commerce Web Applications through Business Intelligence Techniques
IGI Global / USA
978-1-5225-3646-8
電子商取引の時間認識変換予測
Time-Aware Conversion Prediction for E-Commerce
(East China Normal University Scientific Reports, Vol. 7)
Wang, Xiaoling/Zhou, Aoying/Ji, Wendi
World Scientific / SGP
978-981-3224-70-4
【生産管理・物流管理】
サービスオペレーションのダイナミクス
Service Operations Dynamics:Managing in an Age of Digitization, Disruption and Discontent
Akkermans, Henk
Palgrave Macmillan / CHE
978-3-319-72016-6
サプライ・チェーンのケース
Supply Chain Cases:Leading Authors, Research Themes and Future Direction
Hilmola, Olli-Pekka
Palgrave Macmillan / CHE
978-3-319-71657-2
Protzman, Charles W./Whiton, Fred
Productivity Press Inc. / USA
978-1-138-29478-3
製造およびサービス組織における最適なシステム性能のためのリーン・シックス・シグマ
Tetteh, Edem G./Chapman, Hans
IGI Global / USA
978-1-5225-4062-5
応用論理学の現代的アプローチと戦略
Contemporary Approaches and Strategies for Applied Logistics
IGI Global / USA
978-1-5225-5273-4
持続可能な貨物輸送
Sustainable Freight Transport:Theory, Models, and Case Studies
(Operations Research/Computer Science Interfaces Series, Vol. 63)
Springer International Publishing / CHE
978-3-319-62916-2
【研究開発・技術戦略】
組織的および社会的状況における技術管理
Technology Management in Organizational and Societal Contexts
IGI Global / USA
978-1-5225-5279-6
デザインの思考プレイブック
Lewrick, Michael/Link, Patrick/Leifer, Larry
Wiley / USA
978-1-119-46747-2
【経営科学】
改善されたビジネスプロセスのモデリングとシミュレーションテクニック
Modeling and Simulation Techniques for Improved Business Processes
IGI Global / USA
978-1-5225-3226-2
新たな市場における成長の動態
Growth Dynamics in New Markets:Successful Real Decision Making through Model-Based Management
Schaffernicht, Martin F./Groesser, Stefan N.
Wiley / USA
978-1-119-11823-7
動機付けポリシーを備えた在庫管理モデル
Inventory Control Models with Motivational Policies
Taleizadeh, Ata Allah
Springer International Publishing / CHE
978-3-319-72714-1
【マーケティング】
商品価格とバルクトラップ
Commodities Pricing and the Bulk Trap:Learnings from Industries at the Forefront
Andrn-Sandberg, Fredrik
Springer International Publishing / CHE
978-3-319-72467-6
デジタル・マーケティング:実践的アプローチ 第3版
Digital Marketing:A Practical Approach
Charlesworth, Alan
Routledge / GBR
978-1-138-03956-8
高級ブランドの設計
Designing Luxury Brands:The Science of Pleasing Customers’ Senses
(Management for Professionals)
Derval, Diana
Springer International Publishing / CHE
978-3-319-71555-1
ソーシャルメディア時代におけるブランド・アイデンティティの構築
Building Brand Identity in the Age of Social Media:Emerging Research and Opportunities
Ekhlassi, Amir/Moghadam, Mahdi Niknejhad/Adibi, Amir Mohammad
IGI Global / USA
978-1-5225-5143-0
公との関係における評価管理技術
Reputation Management Techniques in Public Relations
IGI Global / USA
978-1-5225-3619-2
デジタル・マーケティングと消費者の参加 全3巻
Digital Marketing and Consumer Engagement:Concepts, Methodologies, Tools, and Applications
IGI Global / USA
978-1-5225-5187-4
数字による物語
Narrative by Numbers:How to Tell Powerful and Purposeful Stories with Data
Knowles, Sam
Routledge / GBR
978-0-8153-5314-0
マーケティング、レトリック、コントロール
Marketing, Rhetoric and Control:The Magical Foundations of Marketing Theory
(Routledge Studies in Marketing)
Miles, Christopher
Routledge / GBR
978-1-138-66727-3
広告統計のExcel 2016
Excel 2016 for Advertising Statistics:A Guide to Solving Practical Problems
(Excel for Statistics)
Quirk, Thomas/Rhiney, Eric
Springer International Publishing / CHE
978-3-319-72103-3
ヴィンテージ高級ファッション
Vintage Luxury Fashion:Exploring the rise of the Second-Hand Clothing Trade
(Palgrave Advances in Luxury)
Palgrave Macmillan / CHE
978-3-319-71984-9
インバウンドセールス:人々の購入方法に合わせて販売方法を変える方法
Inbound Selling:How to Change the Way You Sell to Match How People Buy
Signorelli, Brian
Wiley / USA
978-1-119-47341-1
ストーリーテリングの強み
Snow, Shane/Lazauskas, Joe/Contently, Inc.,
Wiley / USA
978-1-119-48335-9
消費者行動 第2版
Szmigin, Isabelle/Piacentini, Maria
Oxford U.P. / GBR
978-0-19-878623-8
インバウンド組織:インバウンドの原則を使用して企業の将来を構築し、強化する方法
Inbound Organization:How to Build and Strengthen Your Company's Future Using Inbound Principles
Tyre, Dan/Hockenberry, Todd
Wiley / USA
978-1-119-48245-1
ポップアップ小売業:経営的および戦略的視点
Pop-up Retailing:Managerial and Strategic Perspectives
(SpringerBriefs in Business)
Warnaby, Gary/Shi, Charlotte
Springer International Publishing / CHE
978-3-319-71373-1
【特定産業】
宇宙のビジネス研究
Above and Beyond:Exploring the Business of Space
Brennan, Louis/Heracleous, Loizos/Vecchi, Alessandra
Routledge / GBR
978-1-138-09818-3
宇宙のビジネス研究
Above and Beyond:Exploring the Business of Space
Brennan, Louis/Heracleous, Loizos/Vecchi, Alessandra
Routledge / GBR
978-1-138-09820-6
戦略的鉱山計画の進歩
Advances in Applied Strategic Mine Planning
Springer International Publishing / CHE
978-3-319-69319-4
インフラストラクチャー部門におけるプロフェッショナルサービス企業の先導と管理
Leading and Managing Professional Services Firms in the Infrastructure Sector
Ellis, Tim
Routledge / GBR
978-0-8153-7917-1
インフラストラクチャー部門におけるプロフェッショナルサービス企業の先導と管理
Leading and Managing Professional Services Firms in the Infrastructure Sector
Ellis, Tim
Routledge / GBR
978-0-8153-7918-8
商業的漁業におけるセンスメイキング
Sensemaking in Commercial Fishing:What Happens at Sea and How It Impacts What Reaches Your Plate
Good, Jason
Routledge / GBR
978-1-78353-811-9
Routledge版 航空輸送管理必携
The Routledge Companion to Air Transport Management
(Routledge Companions in Business, Management and Accounting)
Routledge / GBR
978-1-138-64137-2
創造産業のフロンティア
Frontiers of Creative Industries:Exploring Structural and Categorical Dynamics
(Research in the Sociology of Organizations, Vol. 55)
Emerald Group Publishing Ltd. / GBR
978-1-78743-774-6
Birjandi, Ali
Productivity Press Inc. / USA
978-1-138-03974-2
新興国におけるヘルスケア施設:インドの挑戦
Healthcare Facilities in Emerging Countries:The Challenge for India
(PoliMI SpringerBriefs)
Springer International Publishing / CHE
978-3-319-72397-6
真のヘルスケアのリーダーシップ
Authentic Healthcare Leadership:A Practical Handbook
Hollis, Norma T.
Productivity Press Inc. / USA
978-1-138-74713-5
The CMIO Survival Guide:A Handbook for Chief Medical Information Officers and Those Who Hire Them
(HIMSS Book Series)
Productivity Press Inc. / USA
978-1-138-10359-7
より価値のある健康診断
Better Value Health Checks:A Practical Guide
Summerton, Nick
CRC Press / USA
978-1-138-08803-0
【ホスピタリティ・ツーリズム】
ツーリズムにおける新しい徳性
New Moral Natures in Tourism
(Routledge Research in the Ethics of Tourism Series)
Routledge / GBR
978-1-138-29170-6
Routledge版 第二の故郷ツーリズムとモビリティハンドブック
The Routledge Handbook of Second Home Tourism and Mobilities
Routledge / GBR
978-1-138-67831-6
スラムツーリズムの感情的な交渉
The Affective Negotiation of Slum Tourism:City Walks in Delhi
(Routledge Advances in Tourism and Anthropology)
Holst, Tore
Routledge / GBR
978-1-138-72989-6
ツーリズムマネジメント:入門 第2版
Tourism Management:An Introduction
Minnaert, Lynn/Inkson, Clare
Sage Pub. / GBR
978-1-5264-2388-7
ツーリズムマネジメント:入門 第2版
Tourism Management:An Introduction
Minnaert, Lynn/Inkson, Clare
Sage Pub. / GBR
978-1-5264-2389-4